Módou proti rakovině prsu
Světově známá italská módní značka Missoni se spojila s módním řetězcem Lindex, aby společně podpořili výzkum rakoviny prsu.
Výsledkem této spolupráce je jedinečná kolekce, která byla navržena tak, aby vytvořila pevný základ každého šatníku a stylu. Skládá se z dámského oblečení, spodního prádla, doplňků a dětského oblečení. Deset procent z prodejní ceny každého kusu oblečení bude věnováno na boj proti rakovině prsu.
Kolekce bude k dostání ve všech prodejnách značky Lindex v severských zemích, střední Evropě, na Blízkém východě, stejně jako přímo v e-shopu značky.
Tato jedinečná řada se bude skládat ze 70 oděvů a bude zcela prostoupena svěžestí typickou právě pro značku Missoni. Právě pestré a snadno rozpoznatelné vzory tuto italskou luxusní módní značku proslavily po celém světě a vytvořily z ní ikonu.
Společnost Missoni byla založena roku 1953 a od té doby v jejím čele stojí ženy z rodiny Missoni. Tato značka, stejně jako Lindex, ženy oslavuje. „Díky spolupráci se značkou Lindex máme příležitost každé ženě nabídnout dostupný design. Zároveň ale dostaneme něco zpět tím, že celosvětově šíříme povědomí o rakovině prsu. Dlouholeté úsilí společnosti Lindex podporovat výzkum rakoviny prsu na nás udělalo obrovský dojem. Missoni bere zcela na vědomí, jak důležité je toto téma pro ženy. Věříme, že tohle je ideální příležitost, jak mu vyjádřit podporu. Právě humanitární rozměr nás k tomuto projektu přivedl. Myslím si, že každá společnost i jednotlivec si zaslouží uznání za úsilí, které boji proti rakovině prsu věnuje“, říká sama Angela Missoni.
Více info na: www.lindex.com
Mohlo by vás zajímat: