Threadless s vtipem
Trik nebo mikin s kvalitně zpracovanými a navíc vtipnými grafickými potisky není nikdy dost. Zpestří vám náročný den a zlepší náladu!
V e-shopu americké firmy Threadless, která se na internetovém trhu pohybuje už od roku 2000, jich najdete doslova bezpočet. A stále přibývají nové a nové.
Spolupráce veřejnosti
Threadless mají vypracovaný zajímavý systém. Říká se mu „crowdsourcing“ a jde o způsob dělení práce, při kterém se určité úkoly zadají k vyřešení nespecifikované skupině lidí, většinou veřejnosti, čili davu (angl. crowd). Threadless tedy funguje na principu jakési otevřené komunity, kde se v podstatě kdokoliv může stát tvůrcem i kritikem.
Vyberte si triko podle svého gusta
Řada mladých grafiků, umělců a designérů, kteří mají v šuplíku nějaký zajímavý nápad, se týden co týden účastní výběrové soutěže – své návrhy odešlou do fóra, kde je ohodnotí ostatní členové Threadless komunity, a deset nejlepších se pošle do tisku. Autoři vítězných návrhů obdrží nejen finanční odměnu, ale zároveň se také dobře zviditelní.
A vy si pak v klidu můžete vybírat z neokoukaných kvalitních motivů, které už prošly jakýmsi jakostním sítem. Odpad se na webu Threadless k zákazníkům zkrátka nedostane. E-shop dováží do České republiky za 15 USD a pokud se vám nelíbí nápady, které mezi pánskými motivy oslovily nás, můžete si na webu odhlasovat vlastní.
Více info na: www.threadless.com
Mohlo by vás zajímat: